JUBILEUSZ XV - LECIA GIMNAZJUM

..

wi─Öcej >>
PRZYJACIELE Z UKRAINY

..

wi─Öcej >>
W KRAJU SŁOŃCA, OLIWKI I ZORBY

..

wi─Öcej >>
SUKCESY MIJAJ─äCEGO ROKU

..

wi─Öcej >>

DLA RODZICA

REGULAMIN PRZYZNAWANIA STYPENDIUM UCZNIOWSKIEGO W GIMNAZJUM SPOŁECZNYM W WOLI BATORSKIEJ

Kliknij, aby zobaczy─ç wyniki ezgzaminów gimnazjalnych w ma┼éopolsce 2013 (powiat wielicki) opublikowanych przez Okr─Ögow─ů Komisj─Ö Egzaminacyjn─ů w Krakowie:

Wyniki


Przeprowadzane w sposób jednolity w skali kraju egzaminy szkolne pe┼éni─ů wiele funkcji. Trzy najwa┼╝niejsze to: wyznaczanie stopnia spe┼éniania przez uczniów wymaga┼ä programowych, ewaluacja pracy szkó┼é oraz monitorowanie procesów edukacyjnych. Metoda edukacyjnej warto┼Ťci dodanej jest wa┼╝nym instrumentem statystycznym wykorzystywania wyników egzaminacyjnych do ewaluacji pracy szkó┼é.

Jednolite egzaminy pozwalaj─ů spojrze─ç nauczycielom, uczniom, rodzicom oraz samorz─ůdom na wyniki nauczania w szerokiej perspektywie. Porównywalno┼Ť─ç wyników w skali ca┼éej Polski umo┼╝liwia przyjrzenie si─Ö osi─ůgni─Öciom szkolnym z punktu widzenia kraju, województwa czy gminy. Jednak obraz nauczania szkolnego widziany tylko przez pryzmat wyników ko┼äcowych nauczania jest dalece niepe┼ény. Równie wa┼╝ny, a nawet wa┼╝niejszy jest post─Öp, jaki robi─ů uczniowie przez kilka lat nauki w danej placówce. Metoda edukacyjnej warto┼Ťci dodanej pozwala w sposób poprawny statystycznie wymierzy─ç wk┼éad szko┼éy w ten post─Öp, dzi─Öki temu staje si─Ö nieocenionym narz─Ödziem analizy wyników nauczania.

Metoda edukacyjnej warto┼Ťci dodanej dostarcza wska┼║ników, które mog─ů by─ç przydatne dla rodziców i uczniów przy wyborze szko┼éy. Które liceum w moim mie┼Ťcie ma najwy┼╝sze wyniki maturalne, które nie tylko ma wysokie wyniki ko┼äcowe, ale daje równie┼╝ du┼╝e szanse na post─Öp? To wa┼╝ne pytania dla absolwenta gimnazjum i jego rodziców. Czytelna, graficzna posta─ç wska┼║ników egzaminacyjnych prezentowanych na stronie projektu pozwala nawet laikowi szybko zorientowa─ç si─Ö, która z rozpatrywanych szkó┼é skuteczniej naucza. Oczywi┼Ťcie dla rodziców i uczniów wyniki egzaminacyjne powinny by─ç tylko jedn─ů z przes┼éanek wyboru szko┼éy, by─ç mo┼╝e nie najwa┼╝niejsz─ů.

Prezentujemy wyniki naszej szkoły:

cz─Ö┼Ť─ç humanistyczna
Pozycja szko┼éy ze wzgl─Ödu na wska┼║niki wyniku ko┼äcowego i edukacyjnej warto┼Ťci dodanej.
95% powierzchnia ufno┼Ťci dla ┼é─ůcznego oszacowania wska┼║ników.

Wska┼║niki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2010-2012.
Liczba zdaj─ůcych, których wyniki uwzgl─Ödniono w analizie: 133.

cz─Ö┼Ť─ç matematyczno-przyrodnicza
Pozycja szko┼éy ze wzgl─Ödu na wska┼║niki wyniku ko┼äcowego i edukacyjnej warto┼Ťci dodanej.
95% powierzchnia ufno┼Ťci dla ┼é─ůcznego oszacowania wska┼║ników.

Wska┼║niki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2010-2012.
Liczba zdaj─ůcych, których wyniki uwzgl─Ödniono w analizie: 133.




Kliknij, aby powi─Ökszy─ç i zobaczy─ç wyniki ezgzaminów gimnazjalnych w ma┼éopolsce 2013 (powiat wielicki) opublikowanych przez Okr─Ögow─ů Komisj─Ö Egzaminacyjn─ů w Krakowie:


powr├│t