JUBILEUSZ XV - LECIA GIMNAZJUM

..

wi─Öcej >>
PRZYJACIELE Z UKRAINY

..

wi─Öcej >>
W KRAJU SŁOŃCA, OLIWKI I ZORBY

..

wi─Öcej >>
SUKCESY MIJAJ─äCEGO ROKU

..

wi─Öcej >>

TUTORING


Tutoring to metoda pracy wprowadzona w Gimnazjum im. Lady Sue Ryder w Woli Batorskiej w 2015 r. Stanowi ona element spersonalizowanej edukacji, która jest nastawiona na indywidualne podej┼Ťcie do ka┼╝dego ucznia. G┼éównym celem tutoringu jest wspieranie podopiecznego w rozwoju intelektualnym oraz ┼Ťwiatopogl─ůdowym. Spotkania z tutorem daj─ů szans─Ö m┼éodemu cz┼éowiekowi na lepsze poznanie samego siebie, w┼éasnych talentów, mo┼╝liwo┼Ťci, zainteresowa┼ä, wyznaczanie i osi─ůganie celów, umiej─Ötne planowanie i konstruowanie w┼éasnej ┼Ťcie┼╝ki kariery. Oparta jest na szacunku i partnerstwie, pozwala spojrze─ç na tutora i ucznia jako na osoby, które funkcjonuj─ů nie tylko w szkole, ale tak┼╝e poza ni─ů. Podczas spotka┼ä z uczniami pedagodzy maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do m┼éodych ludzi, porozmawiania z nimi o ró┼╝nych sprawach, wyja┼Ťnienia pewnych zjawisk, wskazania zagro┼╝e┼ä lub korzy┼Ťci p┼éyn─ůcych z niektórych dzia┼éa┼ä. Uczniowie mog─ů porozmawia─ç o tym, co dla nich wa┼╝ne - o swoich sukcesach, ale i problemach w szkole, o swoich planach na przysz┼éo┼Ť─ç i marzeniach. Tutoring nie jest kolejnym przedmiotem nauczania, konsultacjami czy korepetycjami, cho─ç mo┼╝e on wspomaga─ç proces dydaktyczny. Nie ma tu ocen, zalicze┼ä ani dodatkowych obowi─ůzków. Wymaga tylko dobrej woli i regularnych spotka┼ä.



„Najlepsi nauczyciele to tacy, którzy powiedz─ů Ci gdzie patrze─ç, ale nie powiedz─ů co widzie─ç”
Alexandra K. Trenfor

TUTORZY


powr├│t